Profilbeton back to the homepage
Partnerzy Mapa strony Stopka redakcyjna

Zmniejszone zużycie opon

Przekrój elementu profilowanego jest dopasowany do profilu opon autobusowych. Jest tak skonstruowany, że ułatwia autobusom bezpieczny najazd na przystanek z efektem samosterowania, bez najeżdżania na krawężnik. Gładka, dopasowana do opon powierzchnia najazdu chroni opony i zmniejsza koszty ich wymiany. Poza tym element jest tak skonstruowany, że nie może zmienić położenia podczas najazdu autobusu, ponieważ stoi on na elemencie, zanim zaczną działać siły boczne.

W efekcie zużycie opon jest znacznie zmniejszone w stosunku do tradycyjnych krawężników betonowych. „Zużycie boczne spadło o 40%.” – mówi Volker Schneider, szef działu Samochody osobowe i autobusy spółki transportowej KVG Kassel.

Krótszy postój na przystankach
Przyspieszenie wsiadania i wysiadania usprawnia wymianę pasażerów i gwarantuje krótszy czas postoju pojazdu na przystankach. Najazd na wklęsłą powierzchnię elementu profilowanego idealnie redukuje poziomy i pionowy odstęp pomiędzy pojazdem i przystankiem i tworzy idealne warunki pozbawionego barier, bezpiecznego i łatwego wsiadania i wysiadania.



Przystanek bez barier

Volker Schneider
| Profilbeton GmbH | Waberner Straße 40 | D - 34582 Borken/Hessen | info[at]profilbeton.de | Tel. +49 5682 - 7386 - 0 | Fax +49 5682 - 7386 - 42 |